Nu brast jag igen!

2013-03-31 15:26:00/Permalink/Skitsnack/
Nu gick han över gränsen igen;
 
  • Att komma och röka varje timme på cigg som är mina som jag köpt. Cigg som jag haft i min bil och sparat för att jag kan behöva då det är jätte kris (försöker sluta). Näe då kommer karln o röker på mina cigg som HAN tagit ur min bil o säger att han hittat dom. Jaha, men om de ligger i min bil eller i min jacka då har han hittat dom??? Åh fy fan..... Det var droppen. Jag försöker sluta röka o sparar. Han är rökare och röker minst 1-2 paket om dan. Jag spar mina o kan ha 1 pkt i månaden. Så varför ska han röka upp mina cigg som jag har, så jag blir utan?
  • Han lovade rådgivningen att han skulle sälja allt "skrot o skit" han samlat på sig i 2 lador. Nu har det gått 6 dgr o fler dagar kommer det ta. Fast han lovade att fixa det på mån samma dag vi var hos henne.
  • Han lovade även att skärpa sig o ta mer ansvar när det gällde pengar osv. Och att han skulle hjälpa till hemma o avlasta mig mer.
  • Det ligger kläder i fulla tvättstugan som han inte plockat undan.
  • Det står mat framme på spiesen som man måste ta rätt på innan det förstörs.
  • Det är halt som fan på gården och det är hans jobb som gårdskarl att sanda.
  • Han skulle tvätta hundarna så vi kunde hjälpas åt med kloklippningen.
  • Det ligegr gammal mat i kylen som måste kastas och inhandling bör ske då vi har slut på maten.
  • Han skulle även ta hand om plånboken o pengarna nu när vi var i Bydalen o sköta betalningen osv. Så jag kunde slappna av utan kontroll. Men vad gjorde han med den. Tappade den på Wärdshuset och jag fick leta o det blev bnråk för att han påstod att det inte var han som hade plånboken fast jag gav den till han. Han var så klart berusad upp över öronen som en annan tonåring.
  • Vi åkte hem från Bydalen o jag skulle dricka Påskmust. Han Ville åxå ha och jag sa. -Det går inte då du kör bil. Du kan inte hålla en sån stor flaska när den är full o du kör. Ja vad gör han. Klämmer mitt på flaskan o fulla bilen min bil med påskmust. Nice.
  • Nu kom han in o satte sig i soffan.
  • Jag ber han göra det han lovat för nu har jag gått i taget o mår dåligt. Han fattar inget o står bara o glor på listan han gjort. Ja den växer om man inte tar tag i sina sysslor på en ggn. Som jag alltid säger. Ta tag i problemen direkt så slipper det bli så tungt att börja.
  • Ja vad gör jag. Mår piss o ber han åka härifrån o låta mig vara ifred ett par timmar så jag får lugna mig, för nu mår jag dåligt igen. Han suckar o säger som alltid. - Varför ska jag åka? Jag svara: - Jo det är detta vi har pratat med rpdgivaren om. Att du måste låte mig vara om jag blir arg istället för att reta mig ännu mer o säger. Men han fattar inte utan står kvar. Jag höjer rösten o jag känner jag klipper snart till. Fan åxå nu fick han mig att bli skogstokig igen. Jag orkar inte bli så jävla arg o att försöka bita ihop hela tiden när det varje jävla dag är tjafs. Jag orkar bara inte. Det har gått 6 dgr nu o jag köper allt han gör som ä'r fel o biter ihop.
  • Han var arg i Bydalen för att jag ringde en gammal kollega som jobba ri Bydalen o fixa så vi kunde sova över. Men det fick jag skit för o han blev arg. Hallå det var han som satte oss i skiten o började supa. Så jag var snäll o fixade så vi kunde sova över. Men det var fel.
  • Jag vet inte om jag orkar längre.
  • Känslorna faller mer o mer o jag vet inte om jag älskar honom längre. Kär? Nej det är jag inte, det kallnde för länge sedan.
Usch vad detta är jobbigt att bo med denna mannen. Varför kan vi inte vara särbos. Näe för han skulel aldrig klara sig själv. Jag saknar att få ro i kroppen o få sköta mig själv. Det är lugnast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback