Han gör ju så mkt....

2013-03-26 09:24:00/Permalink/Vardags inlägg/
...för mig o jag känner så mkt ångest att jag hela tiden bara klankar ner på honom.
Känner mig så elak
 
Nu har jag iaf haft kontakt med läkaren igen o jag är sjukskriven 100% i 3v. De har satt in medicin så jag får sova på nätterna. Sen får jag komma på psyk när det finns tid. En kontakt person ska kontakta mig om nån vecka o blodprover ska tas.
 
Jag vill bara vara frisk o inte må såhär längre. Det värsta är att allt går ut över min stackars make just nu. Men han förstår säger han...men jag tycke rinte det är okey. Han har haft det så jobbigt förut...åsså kommer jag åxå o beter mig illa mot honom. Det är inte rättvist. Han är mitt allt...men vissa saker måste han lösa själv.
 
Nu måste jag vila igen, men jag älska rmin blogg där jag kan skriva av mig vad jag känner o det är nyttigt.
Tyvärr finns så många fiskar som skriver skit hela tiden så jag tvingas låsa bloggen :(
Men jag ska komma igen o bli stark <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback