Blir så lessen...

2013-03-31 18:55:50/Permalink/Vardags inlägg/
Fortfarande inte ett ord!
 
Varför kan man inte säga nåt när man varit stygg. Han vet ju hur jag mår o mitt humör. Man kan väl iaf be om ursäkt eller iaf komma o prata om det? Näe sitta framför tvn. Jag gillar inte alls detta läge. Jag är så van att man ska prata om problemen. Men han förstår inte. Jag frågade häromdan om han nånsin funderar på vad han gör för fel? Nej det vet jag inte svarar han. Men hallå. Har man minnesluckor o varit elka o inget minne. Då tycker jag man har allvarliga fel. Varför funderar man inte på vad som hände kvällen innan? Det brukar jag iaf göra. Kan ju vara skoj att veta om man haft skoj elle rinte. Hur mkt pengar det gått osv. Men inte en fråga eller nånting.
Han frågar inte ens hur mkt han drack...utan bara minnesluckor. Ska man dricka sp mkt då?
Blir så sårad o lessen.
Detta kommer jag ta upp på rådgivningen nästa ggn.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback