Påskhelgen

2013-04-02 12:25:00/Permalink/Min träning/
Ja då var vi ju i Bydalen - Hovde och hälsade på några vänner. fan vad det är mysigt med husvagn sådär. Vilken gemenskap. Helt underbart härligt. Ska nog införskaffa mig en tattartermos så småningom.
 
Jo idag vägde jag mnig igen - fuck - 68 kg igen. Fan va less jag blir på mig jälv. inte konstigt jag mår dåligt =(
Så nu måste jag börja träna igen. Jorå så klart så blåste det Nordan idag o svinkallt så jag kan inte ta en runda på byn =(
Väntar till imorron så får vi se om det blir bättre. Skönt att få springa. Gjorde alltid det förr o träna 5 ggr i veckan. Helt udnerbart att få träna faktiskt. Men nu tycks jag inte komma i¨gång alls.
 
Igår var vi hos syrran o sola på hennes uteplats. De har fått så fint.
 
Jo min kamera - ja den nya gick såklart sönder - fan åxå. Nu måste jag skaffa mig en ny =(
Påskpyntat bilen =)
Fjällen - Bild från Hovde värmestuga
Husvagnen - dock ingen hydda till. Sorgligt att den bara står o används 1 ggn per år =(
Husvagnscampingen Hovde
Fjällen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback