Fan vad jag haft skoj!

2011-09-29 14:42:55/Permalink/Foto/

Har fotat lite på hobbynivå o ska se om det ger nåt till att starta företag i den banan.
Har en del kontakter o supergrymma modeller.
Så kan verkligen bli nåt.
På tisdag nästa v ska jag träffa revisorn o kuratorn o se vad dom säger om nagelfirman, då jag tvingas lägga ner den verksamheten pga mina eksem.

Men har iaf testat på kameran efter ett rimrostigt år sen kursen.
Men lite bilder kanske inte skadar.

Modell: Jennie Uhlin
Foto: Bibbi Lundström

Modeller: Pär Åberg & Jennie Uhlin
Foto: Bibbi Lundström

Modeller: Malin Berg & Tommy Karlsson
Foto: Bibbi Lundström

Modeller: Tommy Karlsson & Jennie Uhlin
Foto: Bibbi Lundström

Är så j-vla nöjd o glad med livet.
Men ösnak jag kunder fortsätta som hobbyfotograf o jobba heltid med naglar, men ICKE SA NICKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback