Glitter & Glamour

2011-11-12 18:41:49/Permalink/Vardags inlägg/


Hade så sjukt skoj i går på vårt fototema Glitter & Glamour.
Sen mingel på 34ans SPA där jag jobbade förut.
Sen blev det Randoms MC klubb med bästaste vännerna.
Ha de så sjukt skoj o kom hem tidigt i morse.
Ja det känns ju idag i skallen med att det blev sent o ingen middag, för det glömde jag bort....att äta.

Jobbade hela dagen på gården med bästa M.
Mocka hagen samt röjde undan vid höskullen då B skulle fixa mer höbalar så vi hjälpte till med att kasta bort bosset så slapp han ta traktorn.
Så härligt att få hjälpa till på gården.
Bara älskar det. Att få jobba med kroppen igen.
Jo som jag sagt innan. Perfekt då man rasar i vikt.

Nu ska vi bara softa o bara va. Imorrn ska jag bjuda min make på SPA som vi fick i bröllopspresent av Tobbes släkt. Flera tusen har vi att spendera på SPA så det blir nog massage o lite bubbel o bara må gott. LÄngtar till imorrn då vi ska få umgås o bara mysa lite mer än vanligt.
Sen kanske det blir middag på restaurang o en bio då vi fick presentkort på det av stallet gäster o våra grannar.
Man måste ju nyttja det man fått =D

Bilder komme rimorrn då jag fixat minneskortet.
Så himla skoj att vi fyllde 2 minneskort. Grymt mkt bilder är det att gå igenom.
Loligt!
Puss Alla o ha en underbar fortsatt Lördagskväll
♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback