4 månader idag

2011-11-02 17:24:30/Permalink/Vardags inlägg/

Som gifta firar vi idag, jag o min make.
Fast det känns betydligt längre då vi hållit ihop ett tag nu.
Känns som Torbjörn alltid funnits i mitt liv.

Att få vakna varje morron med en sådan guldklimp kan ingen förstå.
Att även få lägga sig intill sin man och snusa honom på halsen är fantastiskt.
Att få ligga på hans arm varje natt och känna sig trygg, det är kärlek o inget annat.
Vi har gått igenom mkt så det är kansek därför vi är så tajta idag.

Det finns en del personer på denna planet som försökt få isär oss, men icke.
Vår kärlek är starkare än någonsin och ingen, ingen kan dela på oss.
Vi lever för dagen o ser inte på det förflutna.
Vi lyssnar inte på skitsnack mer utan lvere för vårt liv och ingen annans.

Jag älskar dig min underbara make.
Tillsammans är vi stark ♥ -at

För precis 4 år och 5 månader sedan flyttade vi ihop i min 2a i Stockholm.
Idag lever och bor vi i Jämtlands skogar i ett stort hus med våra djur.
Starkare än någonsin och ff kära.

Innan dess hade vi känt varandra i drygt 3 år och alltid varit tajta sedan dess.
Lycka är att få vara fru Lundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback