+ 10 grader och underbar morgon

2011-11-02 07:46:15/Permalink/Vardags inlägg/

Och jag älska rmin familj så himla mycket.
Att få leva mitt liv som jag har gjort är en erfarenhet som heter duga.
Jag har varit med en hel del och lärt mig av mina misstag.
Att få kämpa genom alla dess år med pengar, jobb, barn, förhållanden har varit det bästa jag gjort eftersom jag idag lärt mig mkt av mina misstag och brister och kunskap.
En del tror att man lever som man gjorde när man var i tonåren, men så är det inte alls längre.
Jag flyttade från denna stad o har levt i större städer och även utomlands och sett ett o annat om hur denna stora värld kan vara.
Jag har lärt mig ett o annat o idag ser jag på livet på ett annat sett.
Jag tycker synd om de människor som ff står o stampar i sin lilla värld, som inte har den kunskapen jag har idag. Lev o lär bruka rjag säga. Men glöm aldrig att förlåta varandra. Livet är för kort för osämja.
En vacker dag kommer ångesten för att du inte gjort det du ville göra under ditt liv.
Been there done that.

Idag lever jag med min make i underbaraste Jämtland och har min familj nära.
Jag önskar er alal som läser detta. Ta vara på livet och försök stryka ett streck över det onda som varit o se framåt ist.
Livet har så många vägar att gå och välj rätt så går allt bra.
Va sams, det mår man bäst utav.
Kram alla jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback