Nytt täcke

2011-03-26 13:48:17/Permalink/Vardags inlägg/
Åh idag har jag köpt ett nytt regntäcke till Lucky Girl.

Min älskade lille gumma.
Imorgon ska vi skriva kontrakt och jag längtar så ini norden mkt till flytten nu.
Skitbilligt men större än det vi har.
Ska bli så skönt.
Att bara slippa elen på 2 500 kr/månad. Nu ingår den i hyran som är betydligt billigare än där vi bor idag.
Sen kan Lucky ha 12 kompisar till i ett varmt stall, stora boxar, rinnande vatten o hagar som räcker långt upp i skogen o ända ner till sjön. Fy fan vad glada vi är.
Och underbara grannar på gården. Supergulliga.
Folk man kan umgås med...underbart härligt och de har redan planerat inflyttningsfesten =D
Sen kan jag har jobbet hemma utan en massa problem.
Fan att få börja leva normalt igen. Ska bli så sköööönt.
Längtar så det gör ont i mig.
Återkommer med bilder och adress......




Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis till det nya huset! Vad skönt att det löser sig för er. Tycker du har haft nog med drama i ditt liv och är väl förtjänt av detta!

2011-03-26 @ 15:22:20
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Hej Jossan,



Ja du gumman. det ska bli riktigt skönt att få komma härifrån. jobbigt ett tag nu på slutet då man inte ens vill åka hem. Vantrivs och längtar verkligen till flytten.

Underbara människor, kalas grannar och bra folk i stallet som hjälps åt med allt.

Här är det inte uppgjort vad en var ska göra utan man hjälps åt helt enkelt.

Åh vad jag längtar, ingen kan förstå hur bra det känns för oss alla.

Ja, detta är vi verkligen värda.

Kram gumman o grattis till den lille som börjat bli så stor redan.

2011-03-26 @ 16:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback