Man lär sig av att Googla

2011-03-17 19:56:14/Permalink/Skitsnack/
Ja man får reda på saker varje dag om man gogglar runt på internet.
sjukt mkt man egentligen inte vet.
Någon som är sjukt grym på det mesta är min lillasyster som fanimej kan nästan allt om allt.
Undrar hur hon får reda på allt??????
Hmmmm måste vara Google och Internet.
Varför söker man inte vidare o pluggar när man är så smart?

Men iaf så finns det även mkt dumt folk åxå som ältar och ältar i evigheter om gamla saker.
Så skoj att få höra att ryktet går att jag moster och min gubbe...
...ja det e skoj....
Så här är det att VI fått höra att jag o min moster SOMNADE på after work för 2 v. sedan.....hahhahha...OKEY?
Och att Tobbe blev utkastad....hahahahah....jadu vad säger man.
Och det roliga är att den som sprider detta var inte ens med...hahhahahhah
Jaja där ser man. En liten stad och folk vet mer om en själv än vad man vet själv om sig själv.
Jaja...ahhahahha....va sjukt det är egentligen.....dessa rykten =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback