Heldag till Husås

2011-01-17 08:33:38/Permalink/Vardags inlägg/
Igår var vi på en lång skotertur ända upp till Husås och brosan med sin familj.
Hur underbart som helst.

Leden mot Husås

En liten paus innan vi åker vidare. Jag Kajsa i ryggan och Åbbe


Kajsa e med som alltid.

Men ojojoj vad det känns i armar och ryggen framförallt att man suttit på en skoter en hel dag. Ojojojoj....ingen av oss kan ju skotta gården...hjälp.....Och mina ögon är inte att leka med. Suttit i drag så de har varat igen och svullna utav bara den. Hmmm men det e ju så skönt att känna vinden vina, så jag stänger aldrig igen visiret elelr har hellre aldrig googles på. Hmmmm man får skylla sig själv.

När vi kom upp så bjöd familjen på grillning, banan med choklad och go kokkaffe. Underbara Camilla som alltid koka så go java.
Saknar dom redan.

Jag å Liam gör fylld banan med choklad i. Mumma

LIam packar in bananerna i folie. Duktig kille. Camilla koka gokaffe =D

Brorsan, Tobbe o Åbbe grillade korv och bananer åt oss alla.

Liam testa sin skoter. Yamaha V-Max. Fina leksaker.
Påvägen hem...

...stannade vi och tankade i Torvalla.

Vilken underbar dag.....Tack alla för att ni finns ♥

Åhhh hoppas det blir flytt upp emot de henn hålle.
Skulle vara underbart.

Men det lutar tyvärr söderöver...eller tyvärr...ja vad vet jag...vet inte vad jag vill just nu. Men flytta måste vi ju.
Vi har en del att tänka på men vi vet ju inte vad vi vill.
Vill vi flytta söderut igen lr vill vi bo kvar?

Klart vi vill. Alla syskonbarnen bor ju här och min mamma.
Men Tobbe saknar sina syskonbarn och sina syskon o föräldrar han med och där är det aldrig tjafs som häruppe. Där håller man ihop i vått och torrt trots intriger.
Man löser problemen direkt. Så som vi gjorde en gång i tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback