Vilken Jul =D

2011-12-26 15:50:38/Permalink/Vardags inlägg/
Har haft det så underbart i Jul tillsammans med nära o kära.

Världens underbaraste barn Sonny o Nikki.
Sonny fick sig en radiostyrd helikopter och Nikki fick en sminkdocka av oss.
Julklapparna var uppskattade och barnen var så lyckliga.
 


Sonny överlycklig när pappa körde helikoptern =D Fast egentligen tror jag Roger var lyckligare ;D

syrrans julskinka var underbart god =P

Mamma vart så glad då hon fick sig en fluffig halsduk som hon önskat sig länge.

Jag o Sonny klipper ut tatueringar på Spindemannen.

Jag o Nikki kikar på när Sonny flyger helikopter.

Maken fick sig ett par svarta jeans, halsband med idbrickor samt tofflor. Hihi gulligt med tofflor på´n.

Jag fick ett Helly Hansen ställ som jag blev så glad över, handdukar, dukar, tofflor, almanacka på vår älskade gudson Liam. Det bästa som finns att få i julklapp. Sen fick vi så mkt mer men orlar inte skriva ner mer.
God fortsättning på er allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback