Saknar...

2011-12-12 16:23:35/Permalink/Vardags inlägg/

Att göra naglar. Tror fan jag ska göra naglar iaf på mig själv trots att jag inte tål materialet =(
Ja jag får lida men det kan samtidigti gå bra. Måste, då jag har börjat bitit av alla naglar igen.
Jag som hade varit så himla duktig =(

Sen har jag köpt in produkter till min äslakde make så jag gör fot/handbad med massage o vaxbad till honom varje helg. Han ska få lite ikväll åxå då det var andra planer i helgen.


Berätta jag det?
Att vi hade Julmarknad på gården i helgen.
Vi hade bla;
Ponnyridning
Pulkåkning
Skoteråkning
Glögg o Pepparkakor
Hantverk, Loppis
Försäljning av hemmagjord honung, äppelmos, gelé
Kolbulle
Korv med bröd
Och massa kul o bus till barnen
En sådan härlig helg att få umgås med nära o kära från byn och runtom. Detta måste bara bli en tradition. Så skoj när man ser att barnen har skoj och är glada.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback