Jag vill iaf....

2010-10-08 16:07:46/Permalink/Vardags inlägg/
....må bra utan en massa skit runtomkring sig.
Vi funderar starkt på att resa ner till Stockholm och stanna kvar.
Jag har sådan ångest för att jag sa upp min lägenhet i Högdalen. Min fina 2a.
Jag märker mer och mer att jag vill komma bort från denna avundsjuka stad.
Inga rättigheter och allt detta skitprat.
Man orkar inte med mer. Trodde det fanns ett stopp, men icke.
Så fort man råkar göra något fel så är det alltid någon som ska yttra sig och lägga isig i om hur man gjort eller hur man ska göra.
Kan man inte skaffa sig ett eget liv?
Jag vill försöka själv och jag kan stå på egna ben.
Men man märker nu vilka som är de rätta vännerna, och det fansn det inte så många av längre.
Jag vet varken ut eller in.
JAG & TORBJÖRN VILL BARA HA SINNESRO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback