Sängdax....

2010-05-19 23:12:57/Permalink//
...för längesedan.
Idag har det varit full rulle i butiken men nya varor och nagelkunder.
  
Foto och nageldesign: Bibbi "de e ja de"
Sen hade Lena och Morgan fått tag i en skitabillig westernsadel till mig som jag tog hem och provade på Lucky.

Lucky ska få sig ett nytt schabrak i indianfilt och ballare färg.
Ska kolla lite med Morgan som ska maila mig.
Var ute och red iaf och tyvärr hade det regnat och har regnat massor i flera dygn så det var skithalt ute.
Vi red i skogen och Lucky gick omkull och jag hamnade under och klämde mig rejält.
Men det värsta var vänstar foten....mmmm...samma fot hon klev på häromsistenes...så den e öm...mmmm.
Men blev mest rädd att hon gjort sig illa.
Men däremot blev hon skitskraj då hon själv inte kom upp eftersom det var så jävla halt.
Men till slut kom hon upp då jag kom loss.
Men gud så rädd hon va stackarn.
Tur Tobbe var med så jag fick hjälp upp och lugna henne.
Väl hemma blev hon lugn av min trygghet och blev kvar en xtra timme för att bara borsta, krama, prata och hålla om henne. Lill gumman.
Så jävla rädd att det ska hända henne nåt.=¨(

Tobbe följde med och fotade med lillkameran och vi mötte på kvigorna som nyss blivit utsläppta på bete.
Kajsa var livrädd för dom...hihi....

Sen tog han ett grymt kort som jag gillade enormt.

Fotat av: Torbjörn Lundström

Näe nu ska vi verkligen gå och lägga sig. Det är sent och vi ska upp imorgon bitti.
Kram och sov gott.
Glöm inte skriva frågor till mig eller Torbjörn.
Det vore skoj om det verkligen funka =)
NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback