Norges Nationaldag!

2010-05-17 07:34:45/Permalink//
Idag är det Norges Nationaldag och min bror har varit gift i 2 år.
Kom ihåg den tiden man åkte till Trondheim som bara ligger 18 mil från oss.
Då vi åkte den 16 maj och firade syttende mai.
Då var jag drygt 18 år. Hujedamej....vad tiden går.


Vaknade iaf med magont. Nu har det gått 4 dagar och det blir inte bättre.
Borde åka in som dom sa, men vill inte bli kvar.
Har så himla mycket dena vecka med studentnaglar.
Kan inte svika tjejerna. Gud så besvikna de sulle bli.
Hoppas det går över under dagen =S
Bibbi har ont.....faktiskt......



Kommentarer
Postat av: maria

Du ring mig ikväll så ska jag fixa ett gäng som skickar healing till dig.!!

kram

2010-05-17 @ 11:17:46
Postat av: Bibbi

Hej Mia,

Jag ska se om jag hinner. Sak vi ta det runt 22?

Kram

//Bibbs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback