Som man bäddar får man ligga.....

2010-01-18 14:17:37/Permalink//
...säger jag idag då jag har huvudvärk och satan vad jag mår illa.
Idag är min anställde sjuk och jag som behövde Mitas hjälp. Så typiskt. Men man kan inte rå för att man e sjuk, så är det bara. Men att vi båda samtidigt skulle gå o bli sjuk är inte bra.
Jag har öppet ett litet tag till men stänger nog tidigare idag. Mår piss dåligt.

Ja som man bäddar får man ligga. Att inte klä sig när man ska ut i kylan och röka då får man banne mig skylla sig själv anser jag. Dansa så svetten yr och sedan ut i kylan. Joråsåatt. Moget? Näe inte ett dugg.
Men man har ju ansvar på jobbet och jag måste ju hit oavsett vad som händer. Men att jag skulle röka mest hela tiden i lördags gör ju inte saken bättre. Jag som knappt röker annars. Bläääää.....bör nog sluta helt.





Gällande mitt utseende så visst är jag utseendefixerad. Absolut. Varför får man inte vara det? Att vara avundsjuka på andra för att man kan klä sig hur man vill och trivs. Och så länge jag tycker det ser bra ut,så är det min sak, inte andras. Jag trivs att se bra ut och det gör även min fästman.
Jag tycker man ska underhålla sig själv om man tycker om att vara fin. Varför ska man inte få göra sig fin för?

Vill man att ett förhållande ska glöda så tycker jag man ska se till att glöda själv. Jag tycker som Anna Anka när det gäller utseendet. Inge fel på det. Mkt av det hon säger är pinsamt men mkt annat är faktiskt logiskt. Jag skulle aldrig kunna vara med en man om han såg förfärlig ut på utsidan. Klart man vill vara attraherad av sin man och att han ska tycka om mig med. Att man är sexig och snygg. Herregud, självklart.
Men alltid så är det hjärtat och det inre som är viktigast, det är ju klart. Men utseendet har faktiskt betydelse.

Att få vara vacker i sig själv gör att man får självförtroende och självförtroende gör att man blir stark som person och man känner sig även glad. Jag är glad att jag är jag och att Tobbe är Tobbe. 
Tyck vad ni vill, men jepp, jag är utseendefixerad när det gäller mitt eget utseende. Självklart.......


Åhhh vet ni, detta är inget nakenkort, det kallas sensuella bilder som vi tagit. Naket är naket, det är skillnad.
Klart vi även har nakenkort, men det vill vi inte lägga ut här. Det behåller vi för oss själva.Där går nog gränsen för oss båda. Här kan du läsa om fler än vi som är utseendefixerade. LÄs vidare;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback