De som känner oss vet och ser..♥

2010-01-10 19:27:05/Permalink//


Om inte folk ser att vi är ett kärt och lyckligt par så måste det vara fel på denna människa.
Då är man verkligen blind och har aldrig sett denna sanna kärleken i vitögat. Eller så har man svårt att förstå att man kan vara lycklig i ett förhållande/äktenskap utan att vara bunden till varandra på ett papper. Man kan faktiskt leva lyckligt. Det finns fler än vi som lever lyckligt, men en del tror inte på den sanningen, att man faktiskt kan vara så kära och passa varandra som i ett pussel.

Men se och lär hur lycklig man kan vara tillsammans utan bråk, droger, lögner och otrohet. Är man otrogen så är ju något fel i det förhållandet/äktenskapet. Men det är inte alla som ser det på det viset. Otrohet är det värsta som finns. Men att falla från ett förhållande eller ett äktenskap så betyder det ju att något är fel. Något som varat och pågått länge i ett förhållande, annars är man inte otrogen. Vissa ser det som spänning och vissa ser det som en tur ut i frihet för att finna den rätta kärleken. 

Lycka är att vara tillsammans och leva tillsammans under samma tak och inte vara bortresta från varandra. 
Man lär sig aldrig lära känna varandra om man inte kan leva ihop under samma tak och se vad den andre tänker och känner. Det kallas trygghet att vilja vara hemma tillsammans med sin älskade partner, sambo, make eller maka.

Det är sådan trygghet jag och Torbjörn känner för varandra. Vi vet var vi har varandra. Vi ser om den andre mår dåligt eller är sårad. Vi ser på varandra och lär oss av varandra. Vi har båda olika erfarenheter av livet och därför pratar vi mycket. Vi tycker om att sitta och prata med varandra. Tänk på att en livs partner ska även vara din bäste vän.

Jag och Torbjörn är bästa vänner fastän vi är lyckligt kära i varandra. Tro det eller ej.
De som känner oss vet och ser..♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jag vet ska ni väl gifta er snart.. så där har du ditt papper...du är också "bra" på att predika om skitsnack. och jag undrar förbrilt över vart du fått all din "experience" ifrån.. du har väl varken utbildning el barn..

2010-01-11 @ 23:34:53
Postat av: Bibbi

Hihi,



Jag jag säger då det.

Jag har nog mer "experience" än du lille vän.

Men avundsjukan från dig min vän är betydligt stark. Jag hoppas du får den hjälp du behöver med tanke på din avundsjuka och bitterhet över hur andra lever lyckligt.

Lycka till!

2010-01-12 @ 09:00:31
URL: http://bibbilundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback