22 jan....

2010-01-22 08:24:23/Permalink//
... och båda vakna med ont i halsen och snoriga. Hmmmmm.

Idag stänger jag tidigare för hovslagaren kommer och fixar "fötterna" på Lucky. Sedan blir det hem och fixa med lite bilder jag tog i går med en konfirmations tjej, som även köpte löshår av mig.

Mer naglar och mer kläder.


Sandras tippar....pris: 400 kr

Minimanikyr med 2 naglar som är lagade med gelé. Pris: 190 kr

Sandras tippar med svart lack och pärlor och tatueringar. Pris: 700 kr

Jasmine fotograferad....ej redigerat bilden ännu....se hemsidan senare.......

Oj hoppsan, Torbjörn hittade en annons nu på morgonen. Så nu har jag anmält mig till en photokurs. Kostade endast 1 200 kr och 8 ggr tottis. Kvällstid, men helt klart värt det. Ska bli kul, det ingår även material och man lär sig mer hantera kameran för att få de bästa bilderna. Samt hantering av photoshop.
Enkelt, billigt och bra........ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback