Tradera

2010-02-11 18:38:20/Permalink//
Ojojoj vad jag håller på med Tradera.

Fy farao första gångerna då gjorde jag ju helt jävla galet fel. Hihi förlorade ju runt 1 000 kr på skiten.
Men nu har man lärt sig och försöker tjäna pengar påt.
Men inte lätt inte.
Tänk att min ena mosters man är pensionär och gottar sig på xtra pengar genom försäljning och inköp från Tradera. Helt sjukt. Men han e grymt duktig. Och tjänar skitabra.
Försöker jag med, men skulle behöva en halvtidare som satt dagarna i ända och buda och sålde åt en.
Kanske skulle fixa en sån...=^P

Efter maten ska jag snagga älsklingen, han är så himlans långhårig så han ser ut som en söt tös. Hihi.
Men jag klipper till så är han sexbomb igen. Alltid oavsett hur han ser ut. Folk säger det ständigt till mig. Att jag har så snygg karl. Att han ser ut som 36 och inte 48. Å jag håller med. Han är snygg utav h-lvete. Alltid tyckt från den dagen jag såg honom 1a ggn. Men då var vi bara vänner men det sa verkligen klick för oss båda den kvällen.
Ska ta han till studion någon dag och fota lite mer.
Han är så satans bildskön och underbar att fota. Min gogube. Pöss.
Nu blir det fisk, potatis och remoluadsås. Kramiz till alla bloggare där ute.


 
Min älskling med lite "pipskägg"

Å vet ni jag har tandvärkkkkkkkkk  :^(



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tradera är riktigt skojj.

Innan jag fick inkomst satt jag och sålde och köpte på Tradera dygnet runt nästan.

Nu brukar jag bara köpa när jag hittar nåt jag verkligen vill ha.

Och säljer gör jag när jag inser att garderoben är för trång igen, eller att vi/jag köpt för mycket onödiga grejer. Vilket är sällan numera då, men Tradera är riktigt kul!



Kraam!!

2010-02-11 @ 19:08:26
URL: http://sodelicous.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kom på en sak :)

Den där nageloljan jag köpte igår, den där gula för 55:-

Funkar den på " vanliga " naglar oxå? :)

Kraaaaaam.

2010-02-11 @ 21:34:22
URL: http://sodelicous.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Hej gumman,

Absolut.

Tänk på att det är inte till naglarna utan till nagelbanden.

Glöm inte underhålla med slipning och lackning och kanske lite lim där det lossnat gelé. Hör av dig om du har frågor lr kom in i butiken så visar jag dig.

Kram så länge

//B

2010-02-12 @ 07:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback