Mera naglar.....

2010-02-10 19:13:48/Permalink//
Fler naglar på menyn idag.
Glömmer helt bort att fota naglar numer. Och speciellt före och efter kort. Det är ju det som är intressant för de som bokar. Men jag vill bara mer och mer. Jag vill att fler bokar för designade naglar och inte bara fransk manikyr.
Kanske därför? Jag tycker att alla ser likadana ut.


En kund som valde att ta bort tipparna och köra fransk manikyr på sina egna.


En annan kund som ville ha tippar och gelé samt bling bling.




Och dessa naglar vill jag bara ha.........Vem har gjort dessa?
Hjälp mig hitta den personen så ska hon få fixa mina. Sjukt j-vla snygga.
Kanske ska köpa in USA modellen på mina tippar åxå, så får jag själva böjen. Hmmmmm vad tycker ni?
Så här duktig vill jag åxå bli =^D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback