Nya arbetsrutiner!

2010-04-20 19:21:23/Permalink//

Idag har vi gått igenom lite arbetsrutiner och ansvarsområden i butiken. Jag hinner inte med och det blir lättare för min personal att veta vad som ska/bör/måste göras om dagarna.

Viktigt i vår butik!

 - Att saker blir fel kommer att hända och fel kommer alla att göra. Viktigt att minnas vid sådana tillfällen är att det är så gott som lönlöst att lägga skulden på någon annan. Istället är det viktigt att vi tillsammans ser till att misstagen inte upprepar sig.
 - Därför är det självklart att vi alla respekterar varandras arbetsuppgifter, att du hjälper till där det behövs och också säger till när du behöver hjälp. Det finns oftast någon som har lite tid över och kan hjälpa till där behovet uppstår.
 - För att lyckas och trivas är det viktigt att vi är ärliga, ödmjuka, hjälpsamma och respekterar varandras arbetsuppgifter. Att vi tar ansvar genom att lita på varandra, göra vårt bästa och hjälpa den som behöver är grundläggande i det lagarbete vi har.


Jag har även fotat idag åt Jane och Theres döttrar. Blev himla fina bilder faktiskt. Så härliga ungar. Riktigt glada och lätta att fota.
Observera att alla bilderna på min blogg är Copyright så de får inte kopieras....© Bibbi Jonasson
Måste höra med vederbörande först innan jag lägger ut dem på nätet.
Men hoppas d är ok för det blev dunderfina bilder.

Som sagt va...
JUST NU!
Har vi GRATIS fotografering i butiken och du betalar bara för de bilder du önskar.
Se hemsidan www.hobbydesign.se för tidsbokning och ytterligare information.

    


 



Kommentarer
Postat av: Jane

vilken söt kille du hade fotat där, blöt och naken ;) hihi

2010-04-22 @ 22:06:37
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Ja jag var så illa tvungen. Han var i Egypten samtidigt som oss. Han var så j*vla söt. Han tyckte det var skitkul och föräldrarna me.

Kram tjejen

//Bibbs

2010-04-23 @ 07:54:50
URL: http://bibbilundstrom.blogg.se/
Postat av: Jane

men du e ju rolig du =)

Vet du inte vem han är så han har sett bilderna ens???

2010-04-23 @ 09:47:23
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Hihi, Näe DU é rolig Jane. Det är klart han sett bilderna. Han fick adressen till hemsidan och mitt tfnnr om han ville höra av sig. Hihihi.....

Kram gumman och ha så skoj ikväll på Forum.

Jag vill åsså dit ju...men ska hem och kratta löv och grilla. Kram o kör försiktigt.

//Bibbi

2010-04-24 @ 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback